Halaman

Selasa, Disember 21, 2010

Infografik Perkahwinan Orang Melayu di Malaysia

Salam. Sempena dengan majlis perkahwinan aku minggu ini, aku telah menerbitkan sebuah infografik khas bertajuk Majlis Perkahwinan Orang Melayu di Malaysia.

Proses Merisik Meminang dan Berkahwin

Sila klik di sini untuk melihat infografik dalam resolusi yang lebih tinggi.

Infografik ini menerangkan beberapa proses yang berlaku sebelum dan selepas pernikahan.

Antara sebab aku siapkan infografik ini ialah untuk memudahkan aku menerangkan kepada rakan-rakanku sebab aku lebih mudah untuk menerangkan sesuatu perkara secara visual.

Semoga projek kali ini dapat memberi manfaat kepada semua yang ingin melangkah ke peringkat seterusnya.

P/S : Anda dibenarkan untuk menulis dalam blog mengenai infografik ini tetapi hendaklah link kepada website infografik yang asal di AdlanKhalidi.com.

1 ulasan:

  1. menarik! saya nak share di blog saya ya.. :)

    http://impianamayana.blogspot.com/

    BalasPadam